isabellelarssonn

Alla inlägg den 18 september 2013

Av isabelliss - 18 september 2013 20:23

Hej, nu är klockan typ halv 9 och jag är sjukt trött redan. Imorron kommer kanske uppen video från min mobil.

Vad det blir för video säger jag inte...  

Men nu ska jag skypa med Fanny lite, godnatt!  

#hashtag #godnatt 


Av isabelliss - 18 september 2013 18:16

hej läsare, idag har fet varit en lång dag. Igår kunde jag Inte sova och jag hade sjukt ont i magen och i min hals. Jag somnade inte förrän halv 2 och då hade jag mitt täckte, en filt, tjock pyjamas och en morgonrock på mig. Snacka om att frysa. När kag vaknade mådde jag fortfarande skit, så jag stannade hemma. Hela dagen har jag bara legat och kollat på ghost wisperer och lite videos på YT.
Jag mår mycket bättre nu och tro att jag går till skolan imorron.
Min mage kurrar som en galning, vi ska snart äta som tur är. Ni får ha en superbra onsdagskväll, kommer kanske in något snabbt inlägg ikväll. Hejdå!
Jag inatt:

Av isabelliss - 18 september 2013 17:39

Det var väldigt länge sedan jag bloggade, men nu vill jag börja igen ''påriktigt''.

Jag skriver ju hela tiden att jag ska ta tag i bloggandet, men det blir inget. Jag känner inte att det är lika kul att blogga för att jag inte har några läsare typ. 

Jag tor att jag kommer bloggalite mer nu, ska ladda ner appen, så att det går lite smidigare. 

Men jag kommer nog inte uppdatera så super ofta, men nu får ni en söt bild på min lilla kisse. 


                                                                                                                                         xoxo isabelle


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards