isabellelarssonn

Alla inlägg under maj 2013

Av isabelliss - 26 maj 2013 09:41

HALOJSAN!


Idag så händer typ inget. Fanny kommer hem någon tid ;)

Men idag blir det mest plugg inför NO-provet och lite sånt. Detta blev ett litet inlägg, men nu ska jag gå och duscha hejdå!


Av isabelliss - 25 maj 2013 22:31

tjena, hallo, hej!


Vi kollade bara på sean banan på pink party, sedan så åkte vi hem. På vägen stannade vi på maxi och köpte lite lördagsgodis och sånt. Då såg jag att dom hade maybelline's ''The rocket'' mascara för baa 109kr, den kostar annars ca. 149kr. Jag har verkligen velat ha den länge nu, så det ska bli kul att testa den imon.


För ett tag sedan så beställde jag från E.L.F( eyelipface) typ en månad sedan och nu vill jag beställa där ifrån igen!

Jag älskar de flesta prudukterna av de jag köpte och de har ju väldit billigt, så det är ju super!

Men jag ska nog vänta lite och se om det finns mer jag vill beställa och om det får något super-duper-bra rea där. (typ 50% eller något sånt)

Nu ska jag fortsätta lördagsmysa, hejdå!

Av isabelliss - 25 maj 2013 14:29

Hejsan!


Jag har typ inte bloggat på super länge, men nu ska jag försöka ta tag i det igen   

Jag hoppas att ni fortsätter följa mig, fast att jag har haft en liten ''bloggpause''.

Det var allt jag ville säga, men nu kommer lite om dagen:


Okej, idag har jag inte gjort något sprciellt än. Snart jag jag, min pappa, alice, josse och hennes kille, Andre åka till helsingborg och gå på Pink Party på Väla.

Hoppas att det blir kul. Sean Banan kommer vara där och några fler. 

Imorgon kommer Fanny hem ifrån Grekland, fast jag vet inte riktigt vilken tid. Veckan har faktiskt gått ovanligt snabbt och det känns som om det bara borde vara tisdag idag. 

På No:n igår kollade vi bara på film. den hette Amusement tror jag. här är en länk till den: 

Den var lite läskig, men jag älskar skräckfilm. 



Nu blev det ett lååååååångt inlägg, men ha det bra. Hejdå!

Av isabelliss - 1 maj 2013 20:52

Hejsan!


Jag tänkte bara skriva att jag har tagit bort mitt youtube konto nu, vilket är lote konstigt för ajg la ju upp en video precis. Men jag kommer nog inte göra så mycket videos direkt längre, men aja. 



Det vara allt..'


CIAO!   

Av isabelliss - 1 maj 2013 20:43

Tjeenarree!


Förlåt om jag inte bloggar så mycket just nu. Men jag kommer typ bara slänga in något inlägg varje/varannan dag. 

men nu får ni en liten haul från idag, hoppas ni gillar den!   

CIAO!   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards