isabellelarssonn

Alla inlägg under april 2013

Av isabelliss - 30 april 2013 07:04

God morgon!


Idag är det tisdag och det är Vallborg-sakelak. Idag ska vi bara ha vanliga lektioner till lunch och sedan ska vi dansa och koll på när niorna möter lärarna i brännboll.

Annars så ska det nog inte hända något ovanligt mer... 



CIAO!  

Av isabelliss - 29 april 2013 20:19

här kommer Lager 157 haulen:

Hoppas ni gillar klippet. isf kan ni väl klicka på   

Av isabelliss - 29 april 2013 19:14

Tjena hoppsan, galoppsan!


Först vill jag bara säga förlåt för att jag har varit så dålig på att uppdatera. Men idag har varit en jobbig, men rolig måndag. Vi började skolan med dubbeltimme i SO=seeeeegt!

Sedan så körde vi baseboll på idrotten. Efter det så körde vi stafet(stavning) då en i min klass sprang rakt in i mig. Han böjde mitt underben( vet inte vad det heter) och presade sin fot mot min nageltrång.

Men jag fortsatte springa(såklart ;) ) Nej, men sedan hade vi engelska och redovisning. 

OMG jag trodde jag skulle dö asså!

Men jag hoppas att jag inte lät för skakig på rösten ;)

Och efter skolan åkte jag min mamma och min lillasyter till Lager 157 i höganäs. Jag har aldrig varit där, men det var ju kul. 

Det kommer kanske upp en haul sen :)


CIAO!   

Av isabelliss - 27 april 2013 15:27

Tjena hallå hej!



Idag så provade jag att göra egen läppskrubb. Det kommer kanske upp en video nästa vecka om hur man gör. 

Sådär såg den ut och resultatet blev super glada läppar   

   



CIAO!   

Av isabelliss - 25 april 2013 19:30

Hallojsan!


Jag vill verkligen ha en systemkamera nu! men jag har långt ifrån pengar till det. 

Jag vill ju också ha en hyfsat bra också. Men det är ju typ ett halvår tills jag fyller år, så nu känns det lite hopplöst...   

Av isabelliss - 25 april 2013 19:26

Hejsan svejsan!


Nu ska jag försöka ta tag i bloggen igen. Jag skrev ju för någon vecka att bloggpausen skulle vara över, men sedan så blev det en lite pause till   


Idag har jag inte gjort så mycket. Det var väldigt fint väder och fanny följde med mig hem.

Vi fikade lite nutella på digestivekex och sedan så hoppade vi studsmatta(stavning)

Men jag fick tyvärr ett stort hål i mina byxor, men dom var endån små, så det gjorde ju inte jätte mycket.

Nu kommer jag inte på något mer att skriva, så ha en bra kväll.


CIAO!   

Av isabelliss - 18 april 2013 17:51

Hej igen!

det var länge sedan jag bloggade senast, men nu är bloggpausen trogligen slut.   

Idag var jag tveksam om ja skulle till skolan. Jag mådde jätte illa när jag vaknade och det har jag gjort hela dagen typ.

Men man kan verkligen inte vara borta från skolan utan att man missar en massa. Så jobbigt!

Ikväll ska jag bara duscha och troligen fixa naglarna och lite sånt myys.



CIAO!  

Av isabelliss - 6 april 2013 21:21

Sitter och lyssnar som en galning på zara Larsson.älskar hennes röst!!!
Har inget roligt att blogga om,men ajaa...
Hoppas ni har en bra lördagskväll

CIAO!?

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards